sobota, 15 grudnia 2012

Rozdział 5

Ten rozdział dedykuje mojej przyjaciółce która dopiero zaczyna pisać zresztą tak jak ja.
http://polendirection.blogspot.com  wchodźcie i komentujcie

-Chłopcy za 20 minut macie być w studiu-wydarłam się na cały dom
-No już zaraz muszę poprawić sobie fryzurę-mówił Zayn z łazienki
-Siedzisz już tam z godzinę, choć czekamy na ciebie-tym razem darł się Liam
Gdy Zayn wyszedł z łazienki chłopcy pojechali do studia a, ja zostałam w domu. Naszykowałam sobie pop-corn i usadowiłam się przed telewizorem. Akurat rozpoczynał się ich wywiad
-Witam wszystkich w programie Talk with blondi dzisiaj wystąpi zespól One direction -Za powiedziała prezenterka.
-Dziękujemy za te wspaniałe powitanie-Odezwał się Liam w stronę fanów.
-Z tego co zauważyłam ostatnio w waszym życiu dużo się zmieniło-Od powiedziała Amy(tak nazywa się prezenterka)
-Tak, mamy nową współlokatorkę nazywa się Emili-powiedział Harry
-Harry to twoja dziewczyna-spytała Amy, gdy to usłyszałam cała zawartość mojej buzi wyleciała na dywan. Dlaczego ona tak pomyślała?
-Nie, nie ona jest moją przybraną siostrą-powiedział Lou
-To już zdajsie twoja 5 siostra-pytała Amy
-Tak, mam nadzieję że jestem dobrym bratem-powiedział Lou
-Jaki jest wasz ideał dziewczyny-pytała dalej Amy.
Nie wiem czemu ale cholernie chciałam usłyszeć odpowiedź loczka i się dowiedzieć czy mam u niego szanse.
-Dla mnie ideałem dziewczyny jest taka która jest prawdziwa nie ma na twarzy tone tapety oraz nie udaje fałszywej tylko dlatego żeby przypodobać się chłopakowi to jest straszne-powiedział Liam
-Dla mnie ideałem dziewczyny jest taka która uwielbia imprezować a zarazem jest spokojna-powiedział mulat
-Jak chciałbym mieć dziewczynę z którą mógłbym siedzieć cały dzień w Nados i jedlibyśmy i jedlibyśmy- powiedział Niall
-Niall, takiej dziewczyny raczej nie znajdziesz.Dla mnie idealna dziewczyna to taka która może cały czas się śmiać i oglądać kreskówki-wyszczerzył się Lou
-Znowu dla mnie idealna dziewczyna to taka która jest szczera wobec swojego chłopaka i potrafi wyznać mu najgorszą prawdę, mogła by też być romantyczna i nie za wysoka-powiedział Loczek
Boże może mam szanse u niego, zajebiście. Reszta wywiadu już mnie nie obchodziła poleciałam do kuchni i zabrałam się za przygotowanie kolacji dla chłopców.Zrobiłam 3 pizze i tosty specjalnie dla Nialla. Na kryłam do stołu i poszłam z powrotem do salonu i siadłam przed telewizorem, włączyłam jakiś głupi serial i zasnęłam. Miałam cudny sen że chodziłam z Harrym byliśmy na plaży, był zachód słońca mieliśmy się pocałować. Jeszce tylko milimetr..i nagle coś mnie wyrwał ze snu
-Em, em wstawaj-krzyczał Niall wróciliśmy a ja jestem głodny.
-Boże, złaź ze mnie ciężki jesteś, a byłeś już w kuchni-spytałam z ironią
-Nie, a co tam jest????-pytał
-Idź to zobaczysz-powiedziałam na pół śpiąco. Niall poleciał do kuchni i było tylko słychać
-Em kocham cię zrobiłaś kolacje
-Emili, gdzie jesteś-mówił Zayn
-Tutaj misiek w salonie-krzyknęłam, lecz gdy Zayn wszedł do salonu zamurowało mnie trzymał za rękę tą dziewczynę z wywiadu
-Hej, miło mi poznać jestem Amy-powiedziała słodkim głosikiem
-Cześć miło poznać jestem Emili-było mi trochę głupio za to co powiedziałam wcześniej do Zayna
-Chłopcy Em jest genialna zrobiła pizze i tosty-wleciał Niall z pełną buzią jedzenia
-Hehe, bez przesady nudziło mi się-powiedziałam lekko zawstydzona
-To nie oglądałaś naszego wywiadu-pytał Lou ze smutną minką
-Pewnie oglądałam tylko te momenty w których ty coś mówiłeś.
-Tak, moja siostrzyczka mnie kocha!
-Dobra spokój mamy gościa-powiedziałam
Chłopcy poszli po resztę  jedzenia jakie zostało i siedliśmy w salonie. Rozmawiałam cały czas z Amy wydawała się być bardzo miła. Widziałam jak co chwila spoglądała na Zayna, jakie to było słodkie.
-To co oglądamy-spytałam
-Na razie nic dopóki nic nie zjesz-zarządził nasz kochany dady
-Ja nie jestem głodna ja chce oglądać film-krzyknęłam
-Dobra Liam zostaw ją pewnie ma te dni-powiedział Zayn
-Zayn! Zamknij się, jakie dziecko z ciebie. Nie przejmuj się nim powiedziała Amy
-Spokojnie przyzwyczaiłam się już do tego
-To co robimy??-pytał Lou
-Gramy w butelkę na całowanie-wykrzyczał zadowolony Zayn
Chłopcy się zgodzili a ja z Amy nie do końca ale się uparli. Pierwszy kręcił Lou i wypdło na Nialla, pocałowali się w policzek. Potem kręcił Niall i wypadło na Harego oni także się pocałowali w policzek. Naszła kolej na Harrego i wypadło na mnie byłam wniebowzięta lecz nie chciałam tego okazać chłopcom, gdy już mieliśmy się pocałować w policzek
-Nie, nie nie tak nie może być jeśli chłopak całuję dziewczynę to musi być w usta-zarządził młj kochany braciszek, byłam mu za to wdzięczna. Ten całus jest zajebisty jego usta są takie miękkie i idealne.
-Ej przestańcie bo się połkniecie zaraz-powiedział Niall
Nie wytrzymałam i zaczęłam się śmiać, jaki z niego debil jest ale go uwielbiam jako przyjaciela. Przelotnie całowali się z 6 razy Amy z Zaynem a potem poszli na górę do pokoju Zayna chyba są razem. Włączyliśmy sobie LOL uwielbiam ten film bo takie ciacha w nim grają :D.
-Co ty w tym widzisz to jest taki nudny film??-pytał Harry
-Wcale że nie grają w nim takie ciacha a, jak śpiewają-odpowiedziałam mu
-Ja jestem większym ciachem i ładniej śpiewam nie wolisz oglądać mnie-drążył temat Harry
-A co sugerujesz-spytałam
-Może to i mnie pocałował

*****
Hello zobaczymy co się dalej potoczy..czy Emili będzie z Harrym?? Albo co Amy robi z Zaynem na górze :P

2 komentarze:

  1. Uuuuu...
    Super blog !
    A pojawią się później jakieś nowe postacie ???
    :)

    OdpowiedzUsuń